Перший досвід з медичного обслуговування в Канаді
-
Ось і у нас появився перший досвід з медичного обслуговування в Канаді. Ми не сподівалися так скоро і глибоко пізнати всі сторони медичного лікавання, проте довелося.Попередньо ми відвідували сімейного лікаря та спеціалістів різного профілю, здавали аналізи, проте це все було попередньосплановано.
А от у нас і стався і емердженсі випадок.Температура (38.5 плюс мінус) накрила мене через вихідні, тому опираючись на український досвід, я і не збиралася нікого турбувати в неділю, та й ще післяобіду ( звичайно ж всі відпочивають і насолоджуються сонячним недільним днем; у мене ж не було нічого смертельного, щоб все лишити і бігти лікувати мою температуру).
Проте мій чоловік і з доброю сусідкою перервали мій процес недільного лежання під ковдрою і впрівання. Думка про те, що мені потрібно в лікарню в них зародилась в 1.30 пополудні. В 1.40 я вже сиділа одягнена в машині і мене везли до найближчої walk-in клініки, яка закривалась в 2.00 (за цих 10 хв вони встигли пердзвонити і домовитись про зустріч в поліклініці, ПРИВЕСТИ мене до транспортабельного вигляду і їхати, що за наполегливість))) Приїхали ми в 1.55 - відкрито, ніхто нікуди не поспішає - клієнт приїхав))) Пропускним у всіх лікарняних закладах слугує ваша картка ОНІР. Просканували карточку - і історія пацієнта як на долоні. Зареєстрували мене і попросили присісти почекати лікаря. Лікар прийняв нас дуже швидко і провів опитування і огляд (в таких клініках працюють терапевти, які при не складному захворюванню можуть виписати вам медичні припарати, направити в лікарню на здачу аналізів, до спеціалістів; складних процедур тут не виконують)))
Мені встановили діагноз і дали направлення в лікарню для здачі аналізів на підтвердження симптому. І знову ми в дорозі...проїжджаємо попри чудове озеро Онтаріо, де відпочивають люди( може далі не їдем, виникало бажання зостатись, хай природа мати лікує). В прийомній лікарні (відділі емердженсі) знову пройшли реєстрацію з допомогою магічної картки ОНІР, розказали що турбує.Нас попросили присісти і почекати, коли нас закличуть до спеціалістів. Сиділи ми не довго, не зважаючи на той потік паціентів, які прибували: всіх привозили, але одних родичі, других швидка і всі в одну чергу і кривих і сліпих, і тих що за голову, чи за спину, чи за ніс тримались ( ентертеймент цікавий))). Всі чемно сидять, окрім тих, хто не може сісти, чемно чекаючи своєї черги і дивлячись телевізор, ніхто не кричить і не йде без черги, бо йому більше треба. Коли справді надзвичайно погано, того зразу при реєстрації направлюють до лікаря ( тут же люди, а не звірі працюють). Не зважаючи на те, що лікарня працювала в режимі вихідного дня, всіх швидко і компетентно обслуговували.
Дуже скоро нас покликали і провели безпосередньо в епіцентр подій, де саме відбувалася і здача аналізів і надання першої допомоги.
Нас опитали і першим ділом попросили здати аналіз сечі, оскільки наша болячка стосувалась інфекції нирок. Через 20-30хв покликали і за результатами уже готових аналізів призначили покапати антибіотик і цю велику байду NaCl, таку, як і нас, всім підряд дають, щоб негайно зупинити цей процес поширення інфекції в нирках, оскільки я в "делікатному положенні". Побачивши мій сумнів відносно антибіотиків, мені було надано витяг в якому була повна характеристика даного апарату і його безпечності.В процесі встановлення капельниці у нас взяли ще і декілька пробірок крові, для перевірки.
Це була моя перша капельниця в житті - і нічого страшного))) Виділили окрему кімнату з ліжком для зручності.Сервіс!
Як я очікувала, коли вона скінчиться!!!
Не тут то було, прийшло два лікарі, знову опитали і так хитро мені говорять, що для моєї ж безпеки, вони б порадили мені зостатися в лікарні на день-два, вони хочуть поспостерігати за моїм станом. Плачу - хочу додому. З другої сторони - питання МОЄЇ безпеки.
Кательниця ще капає, сльзи з очей капають, а лікарі готують мою справу, щоб пердати у інший відділ.
Чоловік щогодини бігає міняє місце паркування машини, бо хочеш безсплатно, то не довше години, а на лікарняній парковці - плати.
От так і побіг, а прибіг - мене перевели аж на 3-ій повер з першого. І поводяться з тобою, так ніби ти один і віп паціент ( будете йти до ліфта і від ліфта, чи качалку дати). Чоловікові ж повідомили, куди мене перевели.
Привели в звичайну палату - наша українська vip ховається; чистота, компютери, монітори біля кожного, туалат в палаті.
Так я і пробула тут до вівторка....
Лікарів, які ходять понадувані, як павичі, з відтопиреною кишеною, ви тут не побачите. На вас лікар дивитися особисто не приходить. Він має результи аналізів, результати вимірювання тиску і температури, які роблять щодві години, ну і решти, відносно того, кого що болить. Ви побачите лікаря, якщо наполягатимете на зустрічі або будуть зміни у вашому стані, то він сам прийде. А лишній раз вас турбувати без потреби не буде.
Зато обслуговуючого персоналу, хоч бери та й виганяй. Медсестри і по 2 на одну людину, прибиральніці заглядають, перевіряють туалет, ліжко і халат на вас хочуть помінять, щоб вам комфортно було, істи, пити приносять, миють хворих, ставлять судно. Не встиг ти скривитись, як тебе вже питають і перипитуть, як допомогти. В Україні ви самі знаєте.....
Кожне лікко трансормер, має кнопочки для зміни положення, для включення персонального світла, виклику медсестри.
Вас обслуговує команда професійних таксистів з качалками, коли треба вам здати якісь аналізи, чи узд, чи мрт, вас поргузать, відвезуть привезуть ще й по дорозі добре слово скажуть.
Я чула, що багато жаліються на канадську БЕЗПЛАТНУ медицину, погано вам тут - поїдьте до мене на Батьківщину!!!
Я залишилась задоволена тим сервісом і лікуванням, яке отримала. Потрапляти до лікарні хочеться якнайрідше, але знати куди ти йдеш треба.
-
Тепер про причини мого нездужання.
Не грип, бо кашлю і насмарку нема. Один день тільки нирка серйозно турбувала, на що я уваги і не звернула.
Як вияснила пізніше, це хвороба новоприбулих, повязана із зміною води. Вода в Торонто добра і пють її з крану місцеві, але для нас вона інша за складом мінералів, на те щоб звикнути до неї потрібний час.
Мені порадили і вам рекомендую зразу по приїзду купити фільтр і вживати таку воду ( ми купили Brita). Не знаю в нас фільтр поселився аж тільки тепер.
-
@vo_vik написав в Перший досвід з медичного обслуговування в Канаді:
Ось і у нас появився перший досвід з медичного обслуговування в Канаді. Ми не сподівалися так скоро і глибоко пізнати всі сторони медичного лікавання, проте довелося.Попередньо ми відвідували сімейного лікаря та спеціалістів різного профілю, здавали аналізи, проте це все було попередньосплановано.
А от у нас і стався і емердженсі випадок.Температура (38.5 плюс мінус) накрила мене через вихідні, тому опираючись на український досвід, я і не збиралася нікого турбувати в неділю, та й ще післяобіду ( звичайно ж всі відпочивають і насолоджуються сонячним недільним днем; у мене ж не було нічого смертельного, щоб все лишити і бігти лікувати мою температуру).
Проте мій чоловік і з доброю сусідкою перервали мій процес недільного лежання під ковдрою і впрівання. Думка про те, що мені потрібно в лікарню в них зародилась в 1.30 пополудні. В 1.40 я вже сиділа одягнена в машині і мене везли до найближчої walk-in клініки, яка закривалась в 2.00 (за цих 10 хв вони встигли пердзвонити і домовитись про зустріч в поліклініці, ПРИВЕСТИ мене до транспортабельного вигляду і їхати, що за наполегливість))) Приїхали ми в 1.55 - відкрито, ніхто нікуди не поспішає - клієнт приїхав))) Пропускним у всіх лікарняних закладах слугує ваша картка ОНІР. Просканували карточку - і історія пацієнта як на долоні. Зареєстрували мене і попросили присісти почекати лікаря. Лікар прийняв нас дуже швидко і провів опитування і огляд (в таких клініках працюють терапевти, які при не складному захворюванню можуть виписати вам медичні припарати, направити в лікарню на здачу аналізів, до спеціалістів; складних процедур тут не виконують)))
Мені встановили діагноз і дали направлення в лікарню для здачі аналізів на підтвердження симптому. І знову ми в дорозі...проїжджаємо попри чудове озеро Онтаріо, де відпочивають люди( може далі не їдем, виникало бажання зостатись, хай природа мати лікує). В прийомній лікарні (відділі емердженсі) знову пройшли реєстрацію з допомогою магічної картки ОНІР, розказали що турбує.Нас попросили присісти і почекати, коли нас закличуть до спеціалістів. Сиділи ми не довго, не зважаючи на той потік паціентів, які прибували: всіх привозили, але одних родичі, других швидка і всі в одну чергу і кривих і сліпих, і тих що за голову, чи за спину, чи за ніс тримались ( ентертеймент цікавий))). Всі чемно сидять, окрім тих, хто не може сісти, чемно чекаючи своєї черги і дивлячись телевізор, ніхто не кричить і не йде без черги, бо йому більше треба. Коли справді надзвичайно погано, того зразу при реєстрації направлюють до лікаря ( тут же люди, а не звірі працюють). Не зважаючи на те, що лікарня працювала в режимі вихідного дня, всіх швидко і компетентно обслуговували.
Дуже скоро нас покликали і провели безпосередньо в епіцентр подій, де саме відбувалася і здача аналізів і надання першої допомоги.
Нас опитали і першим ділом попросили здати аналіз сечі, оскільки наша болячка стосувалась інфекції нирок. Через 20-30хв покликали і за результатами уже готових аналізів призначили покапати антибіотик і цю велику байду NaCl, таку, як і нас, всім підряд дають, щоб негайно зупинити цей процес поширення інфекції в нирках, оскільки я в "делікатному положенні". Побачивши мій сумнів відносно антибіотиків, мені було надано витяг в якому була повна характеристика даного апарату і його безпечності.В процесі встановлення капельниці у нас взяли ще і декілька пробірок крові, для перевірки.
Це була моя перша капельниця в житті - і нічого страшного))) Виділили окрему кімнату з ліжком для зручності.Сервіс!
Як я очікувала, коли вона скінчиться!!!
Не тут то було, прийшло два лікарі, знову опитали і так хитро мені говорять, що для моєї ж безпеки, вони б порадили мені зостатися в лікарні на день-два, вони хочуть поспостерігати за моїм станом. Плачу - хочу додому. З другої сторони - питання МОЄЇ безпеки.
Кательниця ще капає, сльзи з очей капають, а лікарі готують мою справу, щоб пердати у інший відділ.
Чоловік щогодини бігає міняє місце паркування машини, бо хочеш безсплатно, то не довше години, а на лікарняній парковці - плати.
От так і побіг, а прибіг - мене перевели аж на 3-ій повер з першого. І поводяться з тобою, так ніби ти один і віп паціент ( будете йти до ліфта і від ліфта, чи качалку дати). Чоловікові ж повідомили, куди мене перевели.
Привели в звичайну палату - наша українська vip ховається; чистота, компютери, монітори біля кожного, туалат в палаті.
Так я і пробула тут до вівторка....
Лікарів, які ходять понадувані, як павичі, з відтопиреною кишеною, ви тут не побачите. На вас лікар дивитися особисто не приходить. Він має результи аналізів, результати вимірювання тиску і температури, які роблять щодві години, ну і решти, відносно того, кого що болить. Ви побачите лікаря, якщо наполягатимете на зустрічі або будуть зміни у вашому стані, то він сам прийде. А лишній раз вас турбувати без потреби не буде.
Зато обслуговуючого персоналу, хоч бери та й виганяй. Медсестри і по 2 на одну людину, прибиральніці заглядають, перевіряють туалет, ліжко і халат на вас хочуть помінять, щоб вам комфортно було, істи, пити приносять, миють хворих, ставлять судно. Не встиг ти скривитись, як тебе вже питають і перипитуть, як допомогти. В Україні ви самі знаєте.....
Кожне лікко трансормер, має кнопочки для зміни положення, для включення персонального світла, виклику медсестри.
Вас обслуговує команда професійних таксистів з качалками, коли треба вам здати якісь аналізи, чи узд, чи мрт, вас поргузать, відвезуть привезуть ще й по дорозі добре слово скажуть.
Я чула, що багато жаліються на канадську БЕЗПЛАТНУ медицину, погано вам тут - поїдьте до мене на Батьківщину!!!
Я залишилась задоволена тим сервісом і лікуванням, яке отримала. Потрапляти до лікарні хочеться якнайрідше, але знати куди ти йдеш треба.В Німеччині все так само. Тільки, якщо вас на швидкій привозять, або при реєстрації ви скажете про нестерпний біль-вас відразу направляють до лікаря без черг. В лікарні лікаря ви побачите хоч один раз на день-при обході.
-
Недавно сам попав на емерджансі. Теж не чекав на лікаря. Я просто відключився до того як випросив морфін. Після того в них про мою пріорітетність питань не виникало)