На роботу на велосипеді


  • Administrators

    А ви пробували їздити на роботу на велосипеді? Зараз серйозно задумуюсь про те, щоб пересісти з метро на велосипед. В Токіо переважна більшість людей добираються на роботу на метро, мабуть близько 80% за моїми спостереженнями. Решта 19% використовують скутери, велосипеди (переважно це важкі електровелосипеди), або йдуть пішки. Тільки 1% використовують власний автомобіль для поїздок на роботу. Багато хто комбінує - доїжджають на метро, а потім пересідають на велосипед, який саме з цією метою залишають біля станції. Розкладні велосипеди тут не користуються популярністю, тому що вони просто не влізуть в вагон в годину пік. А як у вашому місті?


  • Global Moderators

    Певний час працював 15км від дому, то їздив трохи великом. Але коли в середньому нарід живе 25-30 км від роботи, то не дуже наїздишся) Тай якщо жити не у власному будинку, то знайти місце для велосипеда теж може стати проблемою.


  • Administrators

    Ну так, 30 км в один бік - то трохи довго їхати, навіть на електровелосипеді. В мене зараз приблизно 8 км до роботи, через трафік в місті швидко не поїдеш, але десь за 40 хвилин доїжджаю. Було б значно легше, якби були нормальні велодоріжки, але нажаль немає. Купа людей їздять по тротуарам, у нас це дозволено, але тоді швидкість падає зовсім.


  • Administrators

    Доречі підрахував, що поїздка на метро до роботи займає навіть більше часу, ніж на вєліку, і на метро більше втомлюєшся 🙂


  • Global Moderators

    Ну ще би. Це ж у вашому метро людей запаковують у вагони?)


  • Administrators

    Чесно, щоб запаковували - ніколи ще не бачив, та люди самі часом затрамбовуються так, що немає як дихати. Але навіть коли є як дихати, то краще не дихати, бо повітря не надто свіже.


  • Global Moderators

    Коли мені було 15км на роботу, то я за годину десь веліком заїзджав. Фактично за той самий час що і на метро.


  • Administrators

    В мене середня швидкість по місту не 15, а тільки 10 км/год - трафік і світлофори дуже уповільнюють рух, японські і західноєвропейські міста набагато щільніше забудовані, ніж американські, і купа пішоходів, читав що така сама середня швидкість по Парижу. Але все одно виходить швидше за метро десь на 5 хвилин, і корисно для здоров'я.


  • Global Moderators


    @scythian користуюсь метро разом з Strida, але з часом-пік нема досвіду.

    0_1526511148583_41HZsP+wUrL.jpg

    Маю намір з сумкою спробувати. Знизу буде оголена тільки 1/3 кола аби котити як валізу.


  • Administrators

    @голлан-дець так, бачив такі велики, як на фото, останнім часом вони стали популярні. Хоча може то інша модель, бо в тих, що я бачив, був електродвигун. У мене звичайний шосейник Scott Speedster s50fb http://www.thebikelist.co.uk/scott/speedster-s50-fb-2011 в наше метро в час пік можна навіть не намагатись влізти з велом, то мішн імпоссібл, там свою тушу ледве запихаєш 🙂


  • Global Moderators

    @scythian такий повнорозмір точно не для метро 😄. І тротуари для нього майже виключені.

    Мабуть, ти бачив іншу конструкцію бо форма трикутника є запатентована за Strida. Електричний привід, кажуть є в концепті, не серійному. А також декілька варіантів самопалу. Окрім можливості складання в тростину ціную маневровність бо маршрути тротуарами між пішоходів.

    Гадаю, найоптимальніший персональний міні-транспорт електричне моноколесо — дуже компактне і далекобійне (30-50 км на одному заряді в комплектації 13 кг). Руки чешуться взяти, бо в складному вигляді Strida не всюди пускають і далі ніж на 5 км вже банально важко їхати.


  • Administrators

    @голлан-дець так, моноколесо - це цікавий концепт, але напевно тільки на короткі відстані і по дорозі не поїдеш, може поліція зупинити 🚓

    Я згадав ту штуку, яку я в нас біля офісу бачив, це не велосипед, а розкладний електричний скутер, тут можна почитати характеристики http://www.lehe-japan.tank.jp/k1/
    Трохи перекладу

    • Далекобійність 35 км (на швидкості 25 км/год)
    • Макс. швидкість 40 км/год
    • Акумулятор з'ємний, повна зарядка за 4.5 год
    • Вага разом з батареєю 18 кг

    Коштує близько 1600 доларів, продається в супермаркеті електроніки, в велосипедному відділі. Він реально такий маленький, коли складається, що його можна навіть в коридорі у квартирі зберігати, поруч з велом, це для мене великий плюс, бо немає велопарковки біля дому.