Опитування. Чи купили б ви собі електромобіль найближчим часом?


  • Administrators

    Звичайно є недоліки, куди без них 🙂 Але електричні авто за останні роки зробили величезний ривок вперед, і переваги починають переважати. Наприклад не треба щодня дивитись, на скільки подорожчало пальне, бо війна на Близькому Сході почалася і шейхи або рос. олігархи вирішили трохи зіскребти грошей з власників бензинових автівок для фінансування бойових дій. Електрику ж можна отримувати набагато більшою кількістю способів. У власному будинку можна навіть сонячну батарею поставити, тоді ще дешевше буде. Також це зменшення рівня загазованості міст, в Токіо та інших великих містах це величезна проблема, яка погіршує якість життя.



  • @vo_vik написав в Опитування. Чи купили б ви собі електромобіль найближчим часом?:

    Ви говорите про якогось сферичного коня в вакумі. 90% американців живуть в особняках, відповідно навіть уявлення не мають про ті недоліки які ви описуєте. Відповідно і виробник про це не заморочується. Купляти електромобіль щоб заряджатись на публічних зарядках - це якесь збоченство на даний момент. Це як кожен раз бігати зараджати телефон в дилера.

    Ви дивитись на цю проблему з американського погляду. В Америці, як всім відомо, можна великі місця майже по пальцях перерахувати.
    Я кажу з погляду європейця. В нас багато великих міст, де скоро не те що особняк, алє навіть квартплата не кожному буде по карману. Багато людей в нас знімають хати в многохатніх будинках. Приплюсуйте сюди велику проблему в таких містах Франкфурт на Майнц, Майнц, Хемнітц, навіть в Ідар-Оберштайні, де я мешкають та який має трохи більше 30000 мешканців існує ця проблема.



  • @scythian написав в Опитування. Чи купили б ви собі електромобіль найближчим часом?:

    Звичайно є недоліки, куди без них 🙂 Але електричні авто за останні роки зробили величезний ривок вперед, і переваги починають переважати. Наприклад не треба щодня дивитись, на скільки подорожчало пальне, бо війна на Близькому Сході почалася і шейхи або рос. олігархи вирішили трохи зіскребти грошей з власників бензинових автівок для фінансування бойових дій. Електрику ж можна отримувати набагато більшою кількістю способів. У власному будинку можна навіть сонячну батарею поставити, тоді ще дешевше буде. Також це зменшення рівня загазованості міст, в Токіо та інших великих містах це величезна проблема, яка погіршує якість життя.

    Стосовно ціни на паливо-багато з німців користуються арр (доречі-дуже ґарна штука) який показує найдешевшу заправку на цю годину в окрузі. Ну а по-друге всі фірмові заправки типа Аралу, шелл, БФТ, дорогі на початку тижня а з середи вже починають скидати ціну.
    Стосовно відновлюванної енергії - я ще не чула про те, щоб будь-яка країна світу перейшла на 100% забезпечення своїх потреб з регенеративних джерел.


  • Administrators

    @nataliya-samoylenko написав в Опитування. Чи купили б ви собі електромобіль найближчим часом?:

    Стосовно відновлюванної енергії - я ще не чула про те, щоб будь-яка країна світу перейшла на 100% забезпечення своїх потреб з регенеративних джерел.

    А Коста Ріка? Ну там правда не 100%, a 99.62%. Справа в тому що в багатьох країнах існує потужне лоббі нафтогазового та вугільного сектору (https://en.wikipedia.org/wiki/Fossil_fuels_lobby), яке заважає розвитку зеленої енергетики. Наприклад у нас в Японії штучно завищені ціни на сонячні панелі, тому люди їх мало купують і змушені платити купу грошей енергетичним компаніям. Наприклад за останній місяць я віддав Tepco (Токійська енергетична компанія) близько 300 доларів за електрику у крихітній однокімнатній квартирці, і це всього лише 836 КВт. Tepco зараз отримує більшість енергії від теплових електростанцій, що спалюють вугілля і неймовірно шкодять екології (забруднення світового океану ртуттю - це прямий наслідок спалювання вугілля на ТЕС). Але Tepco монополісти i мають тісні зв'язки з урядом, тому вони взагалі нічого не роблять, щоб змінити ситуацію, їм так значно простіше, ніж думати про майбутнє.

    https://www.ecowatch.com/costa-rica-renewables-2511342138.html
    Costa Rica currently receives 99.62 percent of its electricity from five renewable sources, the highest proportion since 1987. This year, 78.26 percent of electricity came from hydropower, 10.29 percent from wind, 10.23 percent from geothermal energy and 0.84 percent from biomass and solar.



  • Ось що знайшла в АДАС

    Aufladung (тип зарядки) Strom Menge (кількость енергії) Ladedauer (тривалість зраду в годинах) Preis pro Aufladung (ціна про зарядку) Preis pro 100 km (ціна про 100 км)
    Haushaltssteckdose (Schuko) 30 kWh 13 Stunden 8,88 € 3,50 € / 100 km
    Wallbox 30 kWh 9 Stunden 8,88 € 3,50 € / 100 km
    Photovoltaik (Schuko) 30 kWh 13 Stunden 0 € 0 €
    Photovoltaik (Wallbox) 30 kWh 9 Stunden 0 € 0 €
    До фотовольтайгу ще треба додати ще щонайменше від 15000 до 40000 евро як інвестиції в сонячні батареї. Це ще не вроховуючи аккумуляторів для зберігання виробленої в день енергії. Так що рахуй десь 50000-60000€.
    Ladekarten( карточки для заправки) und Flatrates

    Ladekarte (карточка) Anzahl Ladestation (кількість станцій заправки по Європі) Monatliche Grundgebühr (ціна за тільки те, що ти маєш змогу користуватися цією послугою)
    ENTEGA 3.000 30 €
    E-Wald 243 74,91 €
    Для мене це зараз задорого. На бензин зараз в мене в місяць виходить 50€.

    Studie des ADAC - дослідження АДАС.

    Hersteller Modell Reichweite (мах. ДАЛЬНІСТЬ) Ladezeit (Schuko) (час зарядки) Listenpreis (ціна машини) Reale Kosten (30.000 km)(робочі кошти машини за км. - тут враховані також кошти зносу машин та АВТОІНСПЕКЦІЯ)
    BMW Mini Cooper SD Steptronic 976 km (Diesel) 28.300 € 27,4 Cent / km
    Renault Clio ENERGY dCi 90 Intens EDC
    1286 km (Diesel) 20.290 € 22,9 Cent / km
    BMW i3 (60 Ah) 190 km 5,50 h 34.950 € 30,9 Cent / km
    BMW i3 (94 Ah) 312 km 7,50 h 36.150 € 31,2 Cent / km
    Citroen C-Zero 150 km 6,00 h 19.800 € 21,9 Cent / km
    Ford Focus Electric 225 km 11,00 h 34.900 € 34,2 Cent / km
    Hyundai IONIQ Elektro Trend 280 km 12,00 h 33.300 € n/a
    KIA Soul EV Plug (30 kWh) 212 km 6,00 h 29.490 € 27,1 Cent / km
    Mercedes B 250 e 200 km 9,00 h 39.151 € 36,4 Cent / km
    Mitsubishi Electric Vehicle 160 km 8,00 h 23.790 € 24,2 Cent / km
    Nissan Leaf Visia (Batteriemiete 24 kWh) 199 km 10,00 h 23.365 € 29,7 Cent / km
    Nissan Leaf Visia (inkl. Batterie 24 kWh) 199 km 10,00 h 29.265 € 29,4 Cent / km
    Nissan Leaf Acenta (Batteriemiete 30 kWh) 250 km 13,00 h 28.485 € 31,8 Cent / km
    Nissan Leaf Acenta (inkl. Batterie 30 kWh) 250 km 13,00 h 34.385 € 31,8 Cent / km
    Nissan e-NV200 Kombi Premium (Batteriemiete 24 kWh) 170 km 10,00 h 25.462 € 29,2 Cent / km
    Nissan e-NV200 Kombi Premium (inkl. Batterie 24 kWh) 170 km 10,00 h 30.418 € 27,6 Cent / km
    Nissan e-NV200 Evalia Tekna (Batteriemiete 24 kWh) 170 km 10,00 h 31.706 € 32,4 Cent / km
    Nissan e-NV200 Evalia Tekna (inkl. Batterie 24 kWh) 170 km 10,00 h 37.602 € 31,6 Cent / km
    Peugeot iOn Active 150 km 8,00 h 19.800 € 21,9 Cent / km
    Renault Zoe Intens (Batteriemiete 22 kWh) 300 km 10,00 h 23.900 € 27,2 Cent / km
    Renault Zoe Intens (inkl. Batterie 22 kWh) 300 km 10,00 h 31.900 € 28,7 Cent / km
    Renault Zoe Intens (Batteriemiete 41 kWh) 400 km 16,00 h 26.700 € 28,4 Cent / km
    Renault Zoe Intens (inkl. Batterie 41 kWh) 400 km 16,00 h 34.700 € 28,7 Cent / km
    Tesla Model S 60 400 km 9,00 h 69.019 € 59,8 Cent / km
    Tesla Model X 75D 417 km 9,00 h 102.400 € 70,9 Cent / km
    Volkswagen e-up! 160 km 6,50 h 26.900 € 24,6 Cent / km
    Volkswagen e-Golf 300 km 8,00 h 35.900 € 30,6 Cent / km

    Geschrieben von:
    Philipp Kloth

    Energieheld GmbH © 2018 KontaktImpressum
    Про Коста-Рику: 75% її електроенергії виробляється на ГРЕС. Що станеться, якщо не буде дощів, показала в 2016 Венесуела коли единая ГРЕС, яка забезпечувала усю країну енергією встала в наслідок посухи. Німці же ставлять на мікс з гідро, термо, біо, гео, вітро. Але гордити огород з ГРЕС скажимо на Рейну чи Єльбі ніхто не буде - не економічно та не екологічно. При тому ми ще розбираемо наші АЕС та вугільні ес.



  • . "Наприклад за останній місяць я віддав Tepco (Токійська енергетична компанія) близько 300 доларів за електрику у крихітній однокімнатній квартирці, і це всього лише 836 КВт.ґ"
    Звиняйте за непотрібне слово-н... я собі розхід. Я це за рік не використовую.
    В мене максимально за рік 730-780кВт/Ґ. Тобто за десь 60-70квт/ґ за місяць. Це при 3х кімнатах, загальною площею в 52кв. м. За рік набігає 250-300€. Та ще треба різні бонуси враховувати. Може в вас електроопалення? Тоді і не таке можливо. Цей вид опалювання дуже дорогий та небезпечний.


  • Administrators

    Саме так і є, все опалення електричне, іншого немає. Плюс - майже повна відсутність інсуляції, вікна з одним склом, які не поміняєш без бажання лендлорда. А ця зима в Токіо була особливо холодна.



  • @scythian написав в Опитування. Чи купили б ви собі електромобіль найближчим часом?:

    Саме так і є, все опалення електричне, іншого немає. Плюс - майже повна відсутність інсуляції, вікна з одним склом, які не поміняєш без бажання лендлорда. А ця зима в Токіо була особливо холодна.

    В мене така ж ситуація. Зараз за вікном десь - 6 градусів а в ночі та протягом наступного тижня до - 13. Теж вікна старі-з одним склом та деякі сифонять- міняти повинен фермітер (той, хто здає хату). З цим в нас проблема-4_ тий за 7 років, який нічогісенко не вкладає сюди. За ізоляцію стін я вже не заікаюся-її в нас теж нема. А як шлакоблок тепло зберігає-вам, гадаю, відомо-ніяк.
    Попри все це в мене за рік виходить за газ для ґарячої води~270€, опалення продуктами нафти ~700€ (в квартплаті по 60€ кожного місяця) та електрику ~300€


  • Administrators

    @nataliya-samoylenko написав в Опитування. Чи купили б ви собі електромобіль найближчим часом?:

    Про Коста-Рику: 75% її електроенергії виробляється на ГРЕС. Що станеться, якщо не буде дощів, показала в 2016 Венесуела коли единая ГРЕС, яка забезпечувала усю країну енергією встала в наслідок посухи.

    Тут я згоден, я сам не вважаю гідроелектростанції перспективним напрямком. Коста Ріку я просто навів для прикладу. Сонячні і вітрові електростанції набагато прогнозованіші. Зараз ефективність сонячних панелей набагато виросла, порівняно з тим, що ми мали раніше, сучасні сонячні панелі будуть працювати навіть за розсіяного освітлення у похмуру погоду. Також їх можна розташувати на низькій навколоземній орбіті і транспортувати електроенергію за Землю, є й така технологія (https://www.allaboutcircuits.com/news/wireless-power-transmission-of-solar-energy-from-space/). Найбільшим злом я вважаю теплові електростанції, які просто неможливо зробити екологічно чистими. Навіть ядерна енергія - це значно краще за ТЕС, незважаючи на всі ризики радіоактивного забруднення. Зараз NASA працює над новою моделлю ядерного реактора, яка буде застосовуватись в космосі і на інших планетах, він менш потужний, але повністю безпечний і його легко можна масштабувати (https://www.engadget.com/2018/01/18/nasa-tests-nuclear-reactor-power-mars-habitat/). Спалювання викопного палива - це тупікова гілка розвитку енергетики.


  • Global Moderators

    Я за американський підхід до електромобілів писав тому, що бізнес модель Тесли розрахована саме на них. Якщо європейцям хочеться елетромобілів, то їм треба винаходити свою бізнес модель. Але з огляду на досвід, европейським містам більше підходить громадський транспорт, ніж будь-які автомобілі.

    ПС: і це не питання великих чи малих міст. В європі нема міста більшого за Ню-Йорк, але більшість жителів Ню-Йорку все ж таки користуються автомобілями а не громадським транспортом. Це просто питання менталітету.