Опитування. Чи купили б ви собі електромобіль найближчим часом?


  • Administrators

    Я однозначно для себе вирішив - якщо я колись буду купувати собі власне авто, то це буде електричний автомобіль. Не хочу спонсорувати нафтовидобування та збільшувати викиди парникових газів. Гібридні авто вважаю перехідною ланкою, але необхідною в країнах, де наразі немає розвиненої мережі зарядних станцій (як в Україні наприклад). Ціна на електромобілі буде знижуватись, коли зростатимуть обсяги виробництва таких авто, Tesla Model 3 вже коштує $35,000. До речі вчора знайшов дуже цікаву статтю про те, як електромобілі обвалять ціни на нафту вже в наступні десятиліття https://www.bloomberg.com/features/2016-ev-oil-crisis/


  • Global Moderators

    Для мене зараз є нерозвязувальною проблема зарядки. Якщо жити у окремому будинку, то поставив собі зарядну станцію тай по всьому. Але якщо жити в багато квартирних будинках, то там фіг щось поставиш, а наявність такої як стандарт на парковці, ще довго не буде правилом. Плюс у нас доставщик електрики монополіст, і якщо ставити окремий лічильник для зарядної станції, а це точно буде вимогою для багато квартирних будинків, то там плата "за доставку"(щось типу абонплати за лінію) буде нівелювати всю дешевизну електрики.


  • Global Moderators

    @scythian написав в Опитування. Чи купили б ви собі електромобіль найближчим часом?:

    Не хочу спонсорувати нафтовидобування та збільшувати викиди парникових газів.

    З огляду на кліматгейт, антропогенний фактор у збільшенні температури Землі притягнений за вуха. З іншої сторони, від збільшення температури чимало користі (до прикладу, буде більше дощів).

    @scythian написав в Опитування. Чи купили б ви собі електромобіль найближчим часом?:

    Гібридні авто вважаю перехідною ланкою, але необхідною в країнах, де наразі немає розвиненої мережі зарядних станцій (як в Україні наприклад).

    В даній моделі гібридного компонування двигун внутрішнього згорання є страховкою, а так можеш що ночі заряджати побутовим током на 50 км.

    @scythian написав в Опитування. Чи купили б ви собі електромобіль найближчим часом?:

    Tesla Model 3 вже коштує $35,000

    Плюс мито, акциз, перевезення та інші збори щонайменше буде 50К $.

    @scythian написав в Опитування. Чи купили б ви собі електромобіль найближчим часом?:

    Ціна на електромобілі буде знижуватись, коли зростатимуть обсяги виробництва таких авто

    Не зважаючи на понад десятиліття випуску акумуляторів для мобільних ціни на них не суттєво знижуються, на мій погляд. Тому все залежить від винайдення нового типу акумулятора.


  • Global Moderators

    Питання ціни реально не критичне. 50 і 35 одного порядку цифри, крім того сумніваюсь що в Японії такі високі ввізні мита) Крім того такі авто беруть з салону і переважно ціни по салонах по світу не дуже відрізняються, бо вони платять мито від ціни виробництва, а не повної.

    Плюс наприклад як я, наїзджаю ну 100км в день. Тобто для мене ємність батереї не стільки критична, можу брати і не теслу, щось подешевше.

    Основне питання наявність нічної зарядки. Якщо зарадки нема, то всі переваги електромобілів зникають і залишаються тільки недоліки.


  • Administrators

    Імпортні авто все одно дорожчі в Японії, ніж місцеві моделі, але зараз всі автовиробники без виключення розвивають цей напрямок. Кілька днів тому Volvo офіційно оголосили, що всі їхні нові моделі будуть тільки з електричним або гібридним двигуном. Як тільки електрокари почнуть випускати массово, вони стануть набагато дешевшими. Інфраструктура сподіваюсь підтягнеться, мені здається, що найбільш ефективним було б не робити окремі станції зарядки, як заправки зараз, а просто обладнати всі парковки зарядками. Тоді можна буде заряджатись на протязі дня під час роботи наприклад. Ще цікавий варіант - це швидкозамінювані акумулятори, як пропонували зробити в Renault - акумулятори не будуть особистою власністю, а будуть належати автовиробнику чи мережі станцій зарядки, і будуть замінюватись на свіжозаряджені на кілька секунд, а використаний акумулятор просто здавати станції на зарядку, і хтось інший зможе його використати. Тоді треба буде звикнути до думки, що акумулятор - це не частина авто, а цілком окрема річ, яку можна орендувати.


  • Global Moderators

    @scythian написав в Опитування. Чи купили б ви собі електромобіль найближчим часом?:

    цікавий варіант - це швидкозамінювані акумулятори


    У Тесли теж така технологія!



  • На жаль, зараз я не маю достатньо грошей, щоб купити щось коштовніше за потриманого москвича... Однак, якби мав, то звісно хотів би придбати собі електромобіль - це моя мрія.



  • НІ! Я в загалом проти електромобілів та гібридів. Я не за бензинові чи дизельні автівки! Я просто вважаю електромобілі тупиковою, хибною віткою розвитку автобудівництва. Чому?- Насправді при користуванні електромобілем ми тільки перекладаємо вихлопні гази з вулиць наших міст в місця, де розташовані електростанціі. Тобто смог просто буде в інших місцях. Не будемо споживати бензин та дизель -будемо споживати навту, газ, ядерне паливо для виробки електроенергії для електромобілів.
    Стосовно коштів -дешевшати воно не буде-бо корисні копалини, з яких виробляють акку обмеженні і будуть тільки дорожчати.
    З цього боку цікавіше проект з Гренландіі -автівка на водневомуу паливі


  • Administrators

    @Nata21 В електроенергії є перевага в тому, що її можна виробляти з відновлюваних джерел - сонця, вітру, а не тільки на ТЕС та АЕС. Рідкоземельні елементи, які використовуються при виробництві акумуляторів, звичайно колись закінчаться, але тоді можна буде придумати щось нове - повторно використовувати після переробки, або добувати ці елементи за межами нашої планети, що теж стане можливим вже у цьому столітті. Доречі Коста Ріка 99% електроенергії виробляє з сонячних і вітрових електростанцій вже зараз, тобто це цілком можливо, тільки треба зменшити нафтогазове і вугільне лоббі, яке стримує розвиток цих технологій. Водневий двигун - це теж варіант, але водень досить складно видобувати і зберігати, тому водневі двигуни поки що не настільки поширені. Є також воднево-електричні авто на паливних елементах, як наприклад Тойота Мірай https://uk.wikipedia.org/wiki/Toyota_Mirai



  • @scythian пробачте, але ви мабуть не дуже слідкуєте за темою енергії з відновлювальних джерел та е-мобілів. Я же цім цікавлюся вже багато років-з того часу, коли навчалась в закладі, який розробляє ці технології. Так стосовно відновлюваних джерел-вітер не завжди віє-це по перше. По друге- пристрої для виробки еко-енергії не є чистим еко-продуктом. Подивиться хоча б як виробляють сонячні батареї, максимальний строк життя яких 25 років-це якщо батарея не в Китаї зроблена -в таких 5-10 років. Після того треба в утиль здавати та ще за це платити.
    Щодо переробки акумуляторів -дуже дуже енергоїомка, потребуюча багато коштів та екологічно-небезпечна процедура.
    Про добування на інших планетах-це поки що взагалі з області фантастики.
    Стосовно Коста Рікі-ви як приклад взяли краіну з найблагоприятнішими умовами для застосування еко-технологій-по перше розташована на так званому вогняному поясі землі- сесмічно- та вулканичноактивному районі, що дає можливість використання термальної енергії . По друге-розташування відносно недалеко від екватору-сонячних днів більше ніж десь у Європі, по третє - субтропічний клімат забезпечує вологою ГРЕС а вітер дозволяє працювати вітрякам. Тепер порівняйте це з гео-та кліматичними умовами Європи, США, Азії-де зусереджена більшість автівок.
    Про водень-видобувати їого вже не складно. Що ви чули про проєкт Power to Gas?На українській мові майже немає інформації, тільки цей дуже короткий матеріал (на анл. чи німецкій мові набагато докладніше) https://uk.wikipedia.org/wiki/Power-to-Gas. З зберіганням теж великих проблем не буде-ми ж зберігаємо багато газів під тиском-отже маємо досвід та технологію.Двигуни теж вже з 1941 року існують. Чому не використовувати?


  • Global Moderators

    Оце після цієї теми почав задумуватись. Надибав біля роботи парковку з зарядкою. Може дійсно взяти. На моїх 60км в день, навіть з вбитою батареєю вистачить.


  • Administrators

    Доречі на минулому тижні був презентований новий Nissan Leaf 2018. Якщо класичний Leaf мені все ще не дуже подобався (занадто круглий дизайн, мініатюрні розміри), то нова модель дуже навіть нічого. Вже бачив її зблизька у штаб-квартирі Ніссану в Йокогамі на минулих вихідних. Запас ходу за американськими тестами 150 миль (240 км), але за японськими тестами (які відрізняються) - щось близько 400 км. Одразу кілька найбільших автовиробників одночасно оголосили про перехід на випуск електричних автівок, тому революція вже відбувається і років через п'ять таких машин буде вже суттєво більше.


Увійти для відповіді
 

Схоже, що з'єднання з Українські Експати було втрачено, зачекайте поки ми спробуємо приєднатися знов.